Bliv klogere på arbejdet i service afdelingen
Mieles service afdeling består af mere end 70 teknikere, der er fordelt over hele landet. De har alle en høj faglig kompetence og erfaring med Mieles produkter, både til privat og professionel brug. De udfører reparationer, vedligeholdelse, installationer og rådgivning hos kunderne. De har også adgang til originale reservedele og opdateret servicedokumentation.
Service afdelingen arbejder tæt sammen med resten af organisationen, især salg, marketing og kundeservice. De bidrager til at skabe loyalitet og tilfredshed hos kunderne ved at levere en høj kvalitet og service. De er også med til at formidle Mieles værdier og vision om at være det bedste valg med hensyn til lang holdbarhed, optimal betjeningskomfort og moderne teknologi.
Som en del af service afdelingen får du en meget alsidig og spændende arbejdsdag. Du vil dagligt møde mange forskellige mennesker, som du skal hjælpe med at løse deres problemer eller forbedre deres oplevelse med deres Miele produkt. Selvom arbejdet er kendetegnet ved at være meget selvstændigt er nærmeste leder hele tiden til rådighed som din sparringspartner.
Kom og vær med til at repræsentere et brand, som har et godt ry og lang historie.